Signe | Дата: Пятница, 12.10.2012, 09:33 | Сообщение # 1 |
Награды: 0
Статус: Offline
| Överklagande till djurälskare.
Hej kära medborgare Rostov-on-Don! Mitt namn är Signe Magnusson. Jag är från den svenska grenen av den internationella organisationen eurogruppen för djur eurogroupforanimals.org Jag ber om ursäkt för kvaliteten på texten, jag är inte så bra på engelska och inte talar ryska, så jag använder en automatisk översättare program. Nyligen, mina vänner och jag fråga mycket om situationen med behandlingen av djur i Ryssland. Baserat på rapporter i nyheterna och att dessa tilltalar http://www.thepetitionsite.com/174....0420603 situation du har är mycket kritisk. Vi kommer att vädja till president Vladimir Putin och bad honom att ge Europeiska djurens rättigheter att genomföra en oberoende utredning. Men vi står inför en utmaning. Från Ryssland kommer mycket motstridiga rapporter om verksamhet mördare av djur som individer och i samband med administration av olika städer. För att producera legitim behandling vi saknar pålitliga fakta, och vi försöker få dem omedelbart före den 1 november 2012. Vi ber om din gemenskap samarbete, om du har dokumenterade fall av misshandel av djur kvar av myndigheterna för att be dem att skicka den skannade kopian till adressen smagnusson@netcourrier.com . Ju fler fakta, bilder och undertecknats av vittnena är bättre för djuren. Vänligen rapportera endast giltiga data! Vi väntar på din hjälp, vad skulle hjälpa dig! Med vänliga hälsningar Signe Magnusson.
Hello fellow citizens of Rostov-on-Don!
My name is Signe Magnusson. I'm from the Swedish branch of the international organization Eurogroup for animals eurogroupforanimals.org I apologize for the quality of the text, I'm not so good at English and do not speak Russian, so I use an automatic translator program. Recently, my friends and I ask a lot about the situation with the treatment of animals in Russia. Based on reports in the news and that these appeals http://www.thepetitionsite.com/174....0420603 situation you have is very critical. We will appeal to President Putin asking him to give the animal rights to conduct an independent investigation. But we face a challenge. From Russia comes very conflicting reports on the activities killers of animals as individuals and in connection with the administration of various cities. To produce legitimate treatment we lack reliable facts, and we try to get them immediately before 1 November 2012. We ask for your community collaboration, if you have documented cases of mistreatment of animals left by the authorities to ask them to send the scanned copy to the address smagnusson@netcourrier.com . The more facts, pictures and signed by the witnesses is better for the animals. Please report only valid data! We are waiting for your help, what would help you! Sincerely Signe Magnusson.
Здравствуйте сограждане Ростов-на-Дону!
Меня зовут Сигне Магнуссон. Я из шведского отделения международной организации Еврогруппы для животных eurogroupforanimals.org Я прошу прощения за качество текста, я не так хорош в английском языке и не говорят на русском, поэтому я использую программу автоматического переводчика. Недавно мои друзья и я узнала много о ситуации с обращением животных в России. По сообщениям в новостях, и по эти призывы http://www.thepetitionsite.com/174....0420603 ситуации у вас очень тяжела. Мы обращаемся к президенту Путину с просьбой дать защите животному право на проведение независимого расследования. Но мы столкнулись с проблемой. Из России приходит очень противоречивые отчеты о деятельности убийц животных как личности и в связи с введением властей различных городах. Для получения законного обращения у нас нет достоверных фактов, и мы стараемся, чтобы они сразу до 1 ноября 2012 года. Мы просим вашего сообщества сотрудничестве, если вы зафиксированы случаи жестокого обращения с животными оставленные властями попросите прислать отсканированную копию по адресу smagnusson@netcourrier.com . Чем больше фактов, фотографий и подписанный свидетелями лучше для животных. Просим вас сообщать только достоверные данные! Мы ждем вашей помощи, что бы помочь вам!
С уважением Сигне Магнуссон.
|
|
| |